9 Mayıs 2020 Cumartesi

Anneler gününüz kutlu olsun.

Paha biçilemeyen tek şey anne sevgisidir. Anneler gününüz kutlu olsun.   
Anneciğim, bir günümde değil, her günümdesin. Anneler günün kutlu olsun.  
 Biricik annem. Anneler günün kutlu olsun. Her zaman senin küçük bebeğinim.   Sen evimizin kraliçesi, başımızın tacısın.. En aziz varlığımız. Anneler günün kutlu olsun.   
Hiç unutulmayacak yüz, anne yüzüdür. Yüzü güzel annem, anneler günün kutlu olsun. Dünyanın en güzel annesi; anneler günün kutlu olsun. İyi ki benim annemsin. Seni çok seviyorum.   Gücüme güç, umuduma umut katan annem. Seni çok ama çok seviyorum. Anneler günün kutlu olsun!  
 Senin kucağın, senin merhametin beni yaşama bağlıyor sevgili anneciğim. Anneler günün kutlu olsun.  

 Anneciğim benim, hüznümü sevince dönüştüren tek insansın. Anneler günü kutlu olsun bir tanem.   

Yüreğindeki sınırsız sevgi ve sabır için çok teşekkürler canım anneciğim. Anneler günün kutlu olsun!  

 Gönül bahçemde açan en güzel çiçeksin. Seni çok seviyorum. Anneler günün kutlu olsun canım annem. Annem, ben sensiz hep eksiğim. Yanında olmasam da, sen yine benimlesin. Anneler günün kutlu olsun canım annem.   

Dünyada kimseyi seni sevdiğim kadar sevemem, bağlanamam. Anneler günün kutlu olsun canım annem.   Bütün acılar üstüme yağınca sen bana açılan şemsiyesin annem. Seni çok seviyorum. Anneler günün kutlu olsun canım annem. 






 Benim için her şeye katlanan, her zaman yanımda olan, değeri biçilemeyen dünyanın en güzel annesine. Anneler günün kutlu olsun.     
Bana,  okuduğum kitapların en güzelinin hangisi olduğunu sorarsanız, söyleyeyim: Annemdir. Tüm annelerin Anneler Günü kutlu olsun.  
 Anne seni seviyorum. Belki sevgimi her zaman gösteremiyor olabilirim ama sen bunu daima biliyorsun. Anneler günün kutlu olsun.  
 Kulağımda tatlı sesin, ninni yavrum uyu dersin, sevgi bağın eksilmesin anneciğim, biriciğim. Biricik yavrun anneler gününü kutluyor.   Güneş yüzlü, altın kalpli, ağır başlı, tatlı dilli, meleklerin eşi sanki sensin, benim güzel annem. Anneler günün kutlu olsun biricik annem.   Kuzey rüzgârı da esse, kopsa da fırtına, sığınacağım tek liman sensin annem. Hakkını nasıl öderim.. Başımı dizlerine koymaya geldim.   Fedakârlık, sevgi, sabır ve güzellik ne demek tarif et derlerse; annem derdim. Canım annem seni bir gün değil her gün çok seviyorum. Anneler günün kutlu olsun.   Sen hayatımın kutup yıldızı oldun. Nereye gidersem gideyim ışığının altında sevginle uyudum. Doğru yolu buldum. Seni seviyorum annem.   Huzur ve şefkatin eş anlamlısı, koşulsuz çıkarsız gerçek sevgi sahibi yeryüzündeki yürüyen melekler; Anneler. Anneler Gününüz Kutlu Olsun.   Benim için her şeye katlanan her zaman yanımda olan değeri biçilemeyen dünyanın en güzel annesinin, anneler günü kutlu olsun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder