26 Şubat 2017 Pazar

Ah Bu Bayanlar

Adam işten evine gelmiş ve karısına;

-”Hayatım, işyerinden en sevdiğim arkadaşımı bu akşam yemeğe çağırdım…”

Karısı sinirlenmiş:

-Neeee! Sen delirdin miii…..!!!

-Ortalığı görmüyor musuuuun..???

-Ev darmadağınnn…!!! Nermin’ler bendeydi bugüüünnn…!!! (vır,vır,vır,vır)

-Üstelik yemek de yapmadımmm…


-Zaten alışverişe de çıkmamıştım…!!! (Car,car,car,car,car)

-Geçen aksamdan kalan bulaşıkları bile yıkamadım henüz…(Dır,dır,dır, dır.)

-Heeemm bugün muayyen günüm; sinirli ve yorgunummm.!!(Bla, bla, bla, bla…)

-En sevdiğim pembe dizi “Şebekler de ağlar” var bugün televizyonda; onu izlemek istiyordummm…!!!(Lak,lak,lak, lak,lak….)

-Hem bu akşam Nalan’la telefonla konuşma günüm; biliyorsun çarşamba akşamları 23.00′dan sonra %70 indirim var…”

- “Biliyorum canim, biliyorum…”

- “Biliyorsan arkadaşını neden çağırdın ozzzamaannnnan…!!!???”

-”O salak, bu aralar “evlenmek istiyorum” diye tutturdu da hayatım…!”

sözümüz meclisten dışarı :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder